Bisvärm i huvudet

Imorse när jag vaknade hade mitt lite ont i halsen utökat sig till mer on i halsen, snorig och bisvärm i huvudet. Jippie, förkyld mitt i sommaren. Men jag ska väl vara glad att jag inte har blivit mera sjuk efter den här veckan.

Nu sitter jag och leker lite med photoshop. Jag utforskar hur man kan ta bort en hårslinga utan att det ser förjävligt ut. Än har jag inte lyckats bra. Istället har jag upptäckt att jag har väldigt många äckliga leverfläckar i ansiktet.

Jag läste på Peace and Loves hemsida att de har en tävling där man får önska tio band till nästa år. Det lät lite kul. Jag ska nog försöka komma på tio band jag vill ha dit. Ett är ju självklart, men sen blev det lite knepigt. Man vill ju välja några "nya och spännande" band/artister. Tävlningen håller på fram till 15:e september så det finns rätt lång tid kvar att fundera. Vilka band skulle du vilja se under nästa års Peace and Love festival?


Kommentarer
Postat av: V

tja...the ark, mando diao, sugarplum fairy, the kooks (eftersom de ställde in) vore inte helt fel

2009-07-04 @ 20:42:24
URL: http://musicinmylife.blogg.se/

Skänk en kommentar till inlägget här:

Ditt namn?:
Kom ihåg mig?

Mailadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Den faktiska kommentaren:

Trackback
RSS 2.0