Absolutley no decorum

 

Jag fick ett stort behov av att lyssna på Absolutley no decorum nyss. Den är nog en av The Arks bästa egentligen. Det är inte en låt jag har lyssnat på väldigt mycket, men varje gång jag hör den blir det som ett sug i magen. Den är så häftig. Vet inte riktigt hur jag ska förklara den, men jag får en speciell känsla av den varje gång jag hör den. Det kan nog ha att göra lite med att de började sina konserter med den låten 2007 och att jag har så starka minnen till den för det. Men det är en mäktig låt i sig också.

Kommentarer
Postat av: V

Den låten är så himla bra!!!

2009-06-16 @ 13:36:10
URL: http://musicinmylife.blogg.se/

Skänk en kommentar till inlägget här:

Ditt namn?:
Kom ihåg mig?

Mailadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Den faktiska kommentaren:

Trackback
RSS 2.0