8 augusti

8 augusti ska Ola Salo och Per Tengstrand ha en konsert på Helsingborgs pianofestival. Och jag ska dit, tillsammans med Ida och Elise. Ida kommer ner till mig ett par dagar innan, Elise träffar vi där nere och hon följer med upp hit sen. Det ska verkligen bli kul, för varje gång jag berättar att jag ska dit känns det som att jag börjar lysa lite till. Det ska verkligen bli kul. Ingen The Ark konsert, men det är Ola ialalfall, och det ska bli intressant att se honom på det här sättet. men det bästa med att vi ska dit är nog att nu äntligen börjar jag komma tillbaka lite mer till The Ark. Ett tag kändes det som att jag höll på att glömma bort dem. Men som tur var har jag inte gjort det.

I lördags var Ola Salo i pingskyrkan i Jönköping, och på bilddagboken läste jag om några som hade träffat Ola efter. Hon försökte beskriva känslan när hon träffade honom och fick krama honom. Jag har aldrig träffat honom eller någon annan ur The Ark. Men jag vet att när jag väl gör det så kommer jag ramla ihop och dö på stört. Bara jag tänker på att träffa någon av dem blir jag helt snurrig typ. Nä kanske inte. men iallafall, nästan.

Kommentarer
Postat av: Emmaa

Känslan av att få träffa Ola är helt obeskrivlig!

Hoppas du får träffa honom, det är ju chans att du gör det i Helsingborg! :D

2009-06-07 @ 14:26:07
URL: http://www.arkark.devote.se

Skänk en kommentar till inlägget här:

Ditt namn?:
Kom ihåg mig?

Mailadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Den faktiska kommentaren:

Trackback
RSS 2.0