Nya messenger

Nu har jag laddat hem nya messenger. Jag är inte vän med det. Det är för flashigt. Jag gillar inte flash. Det är bara jobbigt. Jag börjar visst bli tråkig. Tjata om att det var bättre förr. Det är inte min avdelning att göra det egentligen, det finns det andra som är bättre på. Men jag kommer väl vänja mig vid det nya snart, just nu är jag bara förvirrad. Kan de inte ha en introduktionskurs på tre timmar till messenger också?

Annars är jag mest bara trött idag. Och det är kallt. När jag gick och la mig igår tänkte jag att jag skulle få sova ut idag, men halv nio kommer mamma och väcker mig. Jag skulle hjälpa en bonde med hans får. Så jag fick pallra mig upp och förbanna mig själv för att jag fastnade vid photoshop igårkväll.

Jag får ha en väldigt tråkig fredagkväll och gå och lägga mig i tid för en gångs skull. Egentligen låter det rätt skönt, jag har blivit lite av en ensamvarg senaste tiden. Jag njuter av att vara själv. Ibland iallafall.

Kommentarer

Skänk en kommentar till inlägget här:

Ditt namn?:
Kom ihåg mig?

Mailadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Den faktiska kommentaren:

Trackback
RSS 2.0