Moulin Rouge



Idag tittade jag på Moulin Rouge. Jag tycker att den är underbar. Lite lång, men det är väl det enda med den. Den här delen är min favorit, ett kärleksångs medley. En av anledningarna till att jag tycker om den här filmen så mycket är nog pågrund av all bra musik, Queen, Kiss, Beatles, Bowie bland annat. Om ni inte sett Moulin Rouge så tycker jag verkligen att ni ska göra det, den är jättebra.

En annan del jag tycker är väldigt kul är när de börjar sjunga Like a Virgin. Det är riktigt underhållande.

Kommentarer
Postat av: Sara

Åh, älskar också den filmen, kan se den hur många gånger som helst, och lyssna på soundtracket. det är så häftigt när de får ihop storyn med "gamla" låtar tycker jag, plus att storyn och skådespelarna (spec NIcole Kidman, gillar henne) är bra.

2009-07-18 @ 18:18:30
URL: http://cattysrosie.blogg.se/

Skänk en kommentar till inlägget här:

Ditt namn?:
Kom ihåg mig?

Mailadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Den faktiska kommentaren:

Trackback
RSS 2.0