Gamla kompisar



För en stund sen var jag ute och gick med en gammal kompis. Vi ses typ aldrig längre. Det är synd, eftersom att vi känt varandra sen vi lärde oss gå varandra i princip. Vi har inte varit kompisar jämt, men vi har känt varandra jättelänge och gått i samma klass typ alltid förutom nu i gymnasiet. I högstadiet var vi ganska bra kompisar större delen av tiden, på kvällarna var vi ofta ute och gick och pratade. Det har vi inte gjort på över ett år nu. Så det var väldigt kul att få prata lite. Sedan bestämde vi att vi "gamla gänget" ska se till att träffas innan sommaren är slut. Vi som hängde med varandra i högstadiet. Det sorgliga är att jag knappt träffat de flesta sen skolavslutningen förra året. Vet inte om jag sett alla sen dess typ. Nu ska det iallafall bli av hoppas jag, även om jag har typ världens bästa klass nu så saknar jag alla gamla kompisar

Kommentarer

Skänk en kommentar till inlägget här:

Ditt namn?:
Kom ihåg mig?

Mailadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Den faktiska kommentaren:

Trackback
RSS 2.0