Edies dagbok



Jag måste bara tipsa om en väldigt bra bok, eller egentligen en serie med tre böcker, Edies dagbok. Den här, Kyssar i Paris är den första i serien med tre böcker. Den handlar om Edie som flyttar från Brighton till Manschester och börjar på en ny skola. I början har hon inga vänner och går för sig själv, men hon har redan första dagen blivit störtförälskad i en kille. Som ett försök till att hitta några kompisar anmäler hon sig till en fotokurs, som den killen också går på.

Jag tycker att de här böckerna är fantastiska, jag har nog aldrig sträckläst en bok som jag läst de här. Dessutom har jag läst dem flera gånger utan att tröttna. Den av böckerna som är bäst är nog den första enligt mig, men de andra är nästan lika bra de också. Man kommer in i dem direkt och sen är man fast. Har du inget att läsa så är de här böckerna ett väldigt bra tips!

Kommentarer

Skänk en kommentar till inlägget här:

Ditt namn?:
Kom ihåg mig?

Mailadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Den faktiska kommentaren:

Trackback
RSS 2.0