Dröm om The Ark



Inatt drömde jag om The Ark, igen. Jag gör det rätt ofta, eller kanske inte men jag har gjort det runt fem gånger tror jag. De drömmarna är så mysiga. Oftast är de konstiga konserter, som slutar med att jag är uppe på scenen eller bakom scenen och träffar hela bandet så. Den här drömmen började med en konsert, och slutade med att alla som ville fick prata med dem, så hela bandet satte sig ner vid ett långt bord. Men det var här det blev konstigt, ingen brydde sig riktigt. Iallafall sa de att de skulle spela i Linköping under nästa turné. Får väl hoppas att den delen av drömmen är sann ;) Efter ett tag började alla resa sig, några skulle sova där tror jag, när jag bestämde mig för att gå fick jag en kram av Ola, sen tyckte han att vi skulle sätta oss ner och prata. Det gjorde vi, men sen vaknade jag. Tur var väl det egentligen, för jag lät inte så värst smart.

Annars vaknade jag med ont i nacken. Men det försvinner nog snart. Idag ska jag bara vara hemma och pyssla lite, städa lite, kanske plocka blåbär.

Kommentarer

Skänk en kommentar till inlägget här:

Ditt namn?:
Kom ihåg mig?

Mailadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Den faktiska kommentaren:

Trackback
RSS 2.0