Åskväder

Nu har det slutat regna och det är ganska mycket moln på himmlen. Och det stör mig faktiskt inte att den blåa himmlen är skymd och solen inte syns nu. Visst älskar jag när det är soligt och varmt. Men nu är det skönt att det är lite friskare och svalare. Luften behöver rensas ibland. Okej, när det åskade och hela marken skakade av smällarna, då var jag rädd. Jag hatar åska. Det enda bra med åska är att det blir så mycket skönare ute efter. Men mitt under ett åskväder är jag livrädd, och idag smällde det massor här. Två gånger när jag satt ute på altanen skakade det till och när jag var uppe i köket slocknade allt och det smällde till två gånger. Inget hände egentligen, men det var läskigt iallafall. Jag blev lite mobbad av min familj när jag skrek till. Men det är obehagligt.


Kommentarer

Skänk en kommentar till inlägget här:

Ditt namn?:
Kom ihåg mig?

Mailadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Den faktiska kommentaren:

Trackback
RSS 2.0