Musikhjälpen!



Jag sitter och väntar på bussen, som förhoppningsvis går om tjugo minuter. Man vet aldrig nu när det är snö, men jag klagar inte, för det är förjävla fint! Och idag såg jag mitt barnbarn Elise på tv! Hon stod utanför glasburen. :)

Ni har väl inte glömt att önska en låt till musikhjälpen? Pengarna går oavkortat till kampen mot malaria. Du kan önska en låt på nummer 72999, börja smset med 200, 100, eller 50 (hur mycket pengar du vill skänka) sedan artist och låt samt en motivation och ett namn på det. HÄR kan du se musikhjälpen live!

Vilken låt har/tänker du önska? Jag önskade Disease med The Ark, men har tyvärr inte hört den.

Kommentarer
Postat av: Rosa

Funderar också på att önska en låt :) Min kompis hörde Absolutely No Decorum för någon dag sedan :)



sv: Jaa, det hade det verkligen :/ men eftersom att de är på ett ministälle som Gävle, kommer de säkert på något ställe närmre dig :)

2009-12-18 @ 23:22:38
URL: http://olasalosuperstar.blogg,se
Postat av: Elise

Haha jag har önskat, fast det vet du ;)

She came home for christmas med Mew, fast de har inte spelat den heller :(

2009-12-20 @ 00:11:22
URL: http://suspektfiskboll.blogg.se/

Skänk en kommentar till inlägget här:

Ditt namn?:
Kom ihåg mig?

Mailadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Den faktiska kommentaren:

Trackback
RSS 2.0