Musikhjälpen

Nu sitter jag vid tv:n med pappas dator i knät. Musikhjälpen har precis satt igång på tvåan igen. Jag kommer sakna musikhjälpen. Det är väldigt mysigt att lyssna på. Tyvärr har de inte spelat min önskning än. Men de spelade En vän med en bil med Håkan Hellström för mig förut. Då blev jag glad, för jag städade. Så nu är det rent i mitt rum. Kanske att jag ska göra klart klapparna sen...

Nu pratar de om ABBA boxen som har auktionerats ut. Jason tror att det var någon i kungafamiljen som köpte den. Jag hörde inte vad den såldes för, men över 35 000 iallafall. Sjukt mycket pengar. Och över 4 miljoner har de fått in. Christer hotar med att sitta kvar i buren tills de har fått in 5 miljoner, önska en låt för Christers och Sveriges bästa! Haha. Han verkar inte riktigt klara av att inte få tillräckligt med sömn. Men det är kul att lyssna på iallafall.

Tack för i år Musikhjälpen 2009, ni gör ett skitbra jobb! Fett mycket pengar och skit kul underhållning.

Jason: Sj- den inre resan. Haha. Det finns nog ingen som tycker att sj funkar så värst bra. Får hoppas att allt funkar som det ska när jag åker upp till Ida! :)


Kommentarer

Skänk en kommentar till inlägget här:

Ditt namn?:
Kom ihåg mig?

Mailadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Den faktiska kommentaren:

Trackback
RSS 2.0