00-talets bästa låtar

Det har varit svårt. Men nu har jag bestämt mig för vilka låtar jag skulle välja till de tio bästa låtarna i den här omröstningen. Till en början blev det mest de artister som jag lyssnar på just nu, men det blir inte rättvist då. Så alla låtar är inte sånt jag lyssnar på direkt, utan jag har valt lite efter hur populära de varit. För går nästan hela Sverige och sjunger på en och samma låt en hel sommar då är det en bra låt. Lite så har jag tänkt också. Därför har vissa låtar försvunnit som jag inte hade plats för. Bl.a. Melody Club och Florence Valentin.



  1. 9 Ark - Calleth You, Cometh I
  2. 10 Ark - It takes a fool to remain sane
  3. 35 Håkan Hellström - Känn ingen sorg för mig Göteborg
  4. 43 Kent - Dom andra
  5. 48 Lars Winnerbäck & Hovet - Åt samma håll
  6. 55 Markus Krunegård - Jag är en vampyr
  7. 68 Raymond & Maria - Ingen vill veta var du köpt din tröja
  8. 69 Robyn - Be mine
  9. 78 Säkert - Vi kommer att dö samtidigt
  10. 91 Timbuktu - The båtten is nådd

Kommentarer

Skänk en kommentar till inlägget här:

Ditt namn?:
Kom ihåg mig?

Mailadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Den faktiska kommentaren:

Trackback
RSS 2.0