Trött

Jag är oerhört trött idag. Kan bero på att jag gick upp klockan sex. Egentligen vaknade jag halv sex. Det går en buss härifrån då upptäckte jag.

I skolan hade vi praktiskt. Kul att komma igång med det, men det tråkiga var att jag inte gillar grupperna. Visst är väl de i a-klassen trevliga men jag saknar våran gamla grupp. Alla barnsligheter. Det är inte riktigt lika roligt nu. Plus att det bara är jag och Bianca från våran klass i den här gruppen.

Imorgon är vi lediga. Ingen aning om varför, men så är det bara. Skönt. För jag har inte kommit in i att jag ska gå och lägga mig tio-halv elva. Men idag kommer jag nog somna runt tio. Så kommer jag vakna vid kanske åtta. Jihuu. Men nu orkar jag inte vara vaken så mycket längre. Ska ringa Mikaela och prata bort en stund, och duscha, sen ska jag äntligen få sova.

God natt,

Kommentarer

Skänk en kommentar till inlägget här:

Ditt namn?:
Kom ihåg mig?

Mailadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Den faktiska kommentaren:

Trackback
RSS 2.0