This Sad Bouquet

Nu har jag lagt in alla klipp från Helsingborg på youtube. Alla Elise klipp kanske jag ska säga. Jag hade ju ingen kamera. Men hon sa att det gick bra att jag lade ut dem. Tyvärr filmade hon ingen hel låt. Men det gör inget, hon fick med det bästa. Hittade dock ett annat klipp på youtube med hela This Sad Bouquet. Den är så himla vacker. Särskilt såhär. Och Olas röst är verkligen vacker.



Elise, den här får mig alltid att tänka på dig. Lyssna på den i Ladakh så kommer du känna att du inte är helt utan mig iallafall.

Kommentarer
Postat av: Elise

Åhh <3 Ja, jag kommer lyssna på den non stop nu. och känna att du sitter på min axel, precis som jag kommer sitta på din i Uppsala <3



(bara för att mina batterier failade, grrr!)

2009-08-29 @ 17:17:29
URL: http://suspektfiskboll.blogg.se/

Skänk en kommentar till inlägget här:

Ditt namn?:
Kom ihåg mig?

Mailadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Den faktiska kommentaren:

Trackback
RSS 2.0