The guild

Jag har sovit konstigt inatt. Vid fyra vaknade jag, jag hade drömt en mardröm. Vad vet jag inte riktigt, men när jag vaknade kändes det som att det var någon i rummet och att någon hade skrikit precis. Om det var mamma som ropade på pappa eller något. Läskigt var det, men jag tvingade mig själv att stänga av och somna om. Vaknade sen vid halv nio av en jävla fluga. Då var jag ganska pigg egentligen, men jag lyckades somna om. När jag vaknade vid tio igen var jag jättetrött.

Så nu sitter jag här vid datorn, är allmänt trött, lyssnar på The Guild och väntar på att mina blåbär ska tina. Jag är så smart siddu, jag tog frysta blåbär och hällde mjölk på. Så nu är mjölken också frusen. Kom ihåg till mig själv; tina blåbären innan du häller mjölk på!. Men nu börjar det nog tina upp, det är bara sockret som har lagt sig i äckliga klumpar.

Jag fick The Guilds album av Elise, eller iallafall till datorn. Så nu ska jag lyssna igenom dem. Än vet jag inte vad jag tycker. Jag har svårt att börja lyssna på ny musik. Men de är nog bra, har inte gjort något större intryck än. Jag har för mig att jag har hört en låt med The Guild som jag tyckte var väldigt bra, men kan inte komma på vad det är för någon. Det märks väl nu när jag lyssnar på det.

Och nu skriver jag bara trams känner jag. Jag ska sluta nu. Ikväll ska jag träffa gamla vänner, ha en bra dag du med!

Kommentarer
Postat av: Ida

Jag har kommit fram till att The Guild är söta. Fast jag har bara nött frn nyaste skivan. Me like!

2009-08-15 @ 11:16:12
Postat av: Elise

Jag har lagt in Guild på min mp3 nu :) De är söta, jag tycker att låten "Bob the builder killed prince Jones" är kul bara av namnet ^^

2009-08-15 @ 18:38:28
URL: http://suspektfiskboll.blogg.se/

Skänk en kommentar till inlägget här:

Ditt namn?:
Kom ihåg mig?

Mailadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Den faktiska kommentaren:

Trackback
RSS 2.0