Skogsröjet here I come!



29 augusti ska jag och Mikaela till Skogsröjet. Idag kom jag på att jag egentligen bara har hört två av banden som ska dit. Eller visst, 1000 miles med heat har jag ju hört såklart, och sen We don't celebrate sundays med Hardcore Superstar. Annars är det bara Melody Club och Johnossi som jag har lyssnat på. När jag läste om artisterna upptäckte jag att jag faktiskt har sett Pedro Sanchez också på Nykvarnsfestivalen förra året. Jag minns att de var ganska bra.

Så nu har jag satt ihop en spellista på Spotify med några av de jag inte har hört, 129 låtar, 7.8 timmar. Får se hur långt jag hinner. Men ska lyssna igenom lite av det iallafall. Känns som om det är kul att inte vara helt borta iallafall.

Jag och Mikaela ska jobba i Kiosken 15-21, ska bli kul faktiskt. Bara jag inte missar Melody Club och helst inte Johnossi. Ska i vilket fall som helst bli kul att åka på festival igen! (Peace and Love in my heart <3)

Kommentarer
Postat av: Ida

Om jag springer ner till dig, får jag följa då? (A)

2009-08-15 @ 11:39:57

Skänk en kommentar till inlägget här:

Ditt namn?:
Kom ihåg mig?

Mailadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Den faktiska kommentaren:

Trackback
RSS 2.0