P3

Idag har jag varit en duktig flicka. Jag gick upp klockan nio, trött som bara den, men eftersom skolan börjar imorgon igen kände jag att jag borde gå upp så jag kan somna ikväll. När jag väl hade vaknat till (med en timme framför photoshop och upptäcka nya penslar) plockade jag ur diskmaskinen, hängde upp tvätten och satte mig och rensade i grusgången. Som jag lovat mamma att göra i flera veckor. Snart en månad. I fyra timmar satt jag där. Nästan så jag är lite stolt över mig själv.

Min underhållning i grusgången var radion. Det började med mitt bästa, brunchrapporten med Henrik Torehammar. Där fick jag reda på att det är ett företag i Norrköping vi ska skylla på för att tyska politiken mer handlar om bilder på bröst än om politik.

P3 är alltid underhållande att lyssna på. Igår på p3 star hade jag väldigt kul åt en kille som (citat); "Men alla får väl PMS någon gång?". Det roliga med det där citatet är att det var just en kille som sa det. Han lät dessutom allmänt töntig.

Jag älskar att ha fördommar. Utan fördommar och elakheter blir inte livet lika roligt.


Kommentarer

Skänk en kommentar till inlägget här:

Ditt namn?:
Kom ihåg mig?

Mailadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Den faktiska kommentaren:

Trackback
RSS 2.0