Ola Salo och Per Tengstrand

Nu har jag (äntligen) lagt ut iallafall ett videoklipp från Helsingborg på youtube. En bit av Calleth You Cometh I. När vi hade kommit hem och tittade igenom bilderna och videoklippen upptäckte vi att det ser ut som att Ola tittar rakt mot oss i det här klippet. Inte så konstigt om han gör det, vi såg nog ganska roliga ut. Vi satt hoptryckta och fastklistrade vid varandra alla tre och var påväg att börja gråta samtidigt som Elise och Ida satt med kamerorna uppe. Det var iallafall underbart. Och 20 september ska jag få se det igen, jippie!



Det där med att jag ska se det igen i Uppsala är lite roligt egentligen. För först var det tänkt att bara syster skulle gå, så vi bokade en biljett, med avbeställningsskydd. är hon hämtade ut biljetten var avbeställningsskyddet en biljett för sig. Men hon trodde att det var en riktig biljett. Så jag skulle få den i julklapp/present. Och jag bokade tåg förra veckan. Men när vi tittade på biljetterna igår upptäckte vi att syster bara hade en biljett. Men eftersom att min syster är typ världens bästa så bokade vi en ny biljett till mig, visserligen sitter vi tio platser ifrån varandra. Men iallafall. :)

Kommentarer

Skänk en kommentar till inlägget här:

Ditt namn?:
Kom ihåg mig?

Mailadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Den faktiska kommentaren:

Trackback
RSS 2.0