Ny header + nya färger!



Ja, idag har jag äntligen fått ändan ur vagnen och gjort en ny header. Vet inte om jag kommer ha kvar den jättelänge. Men jag tyckte att det blev skaplig iallafall. Lite mera höstig. jag ändrade också bakrgundsfärgen. Anledningen till att jag gjorde en ny idag är nog att jag hittade massa nya penslar till photoshop. Jag satt och lekte ett tag med dem. De kanske inte riktigt passade ihop. Men det var så det blev. Jag ska ladda ner lite flera ikväll kanske. Penslar är ganska kul att leka med :)

Kommentarer
Postat av: emelie :))

våra händer ;o

skåne är saknat, vi får ta och åka

dit nästa sommar! :D

2009-08-17 @ 23:10:35

Skänk en kommentar till inlägget här:

Ditt namn?:
Kom ihåg mig?

Mailadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Den faktiska kommentaren:

Trackback
RSS 2.0