"Now has the Flower King went of for vacation"



Nu har hösten kommit. Den har kommit helt plötsligt, överrumplat oss.  Nu värmer inte solen lika mycket längre, nätterna är kalla och jag har tjocktröja på mig mitt på dagen och fryser om tårna. Men något som är skönt är att luften är sådär höstfrisk.

Bilden jag bjuder på är från Rom, jag försökte hitta en vacker höstbild, men det gjorde jag inte. Istället hittade jag den här, jag tycker den ser cool ut med den mörka himlen bakom. Jag har gjort bilden svartvit, och statyn har jag sedan dragit upp lite färger så den är nästan sin riktiga färg. Att jag gjorde den svartvit och sedan la på färg igen gjorde att detaljerna kom fram lite mera på den.

Kommentarer
Postat av: Elise

Men höst betyder en årstid närmare nästa sommar ;)

2009-08-15 @ 18:39:38
URL: http://suspektfiskboll.blogg.se/
Postat av: Ida

Jag blev också väldigt överraskad av hösten, den bara kom från ingenstans, direkt när jag kom hem från er kände jag höstluften. Min dotter har en poäng där. Och sommar = ja du vet, bäst!

2009-08-16 @ 11:22:25

Skänk en kommentar till inlägget här:

Ditt namn?:
Kom ihåg mig?

Mailadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Den faktiska kommentaren:

Trackback
RSS 2.0