En hel säng för mig själv

Nu är nog Elise hemma igen skulle jag tro. Och Ida sitter på tåget mot hemåt. Det är tomt här nu. Hur det ska gå att sova inatt med en hel säng för sig själv vet jag inte riktigt. Hela 1.20 cm att breda ut sig på helt ensam. Inte dela med två andra. Mitt rum är jättestökigt. Jag vet inte hur det lyckas, men det blir alltid sån himla oordning när någon varit här.



Den här bilden tog Ida på konserten. Min kamera ligger fortfarande kvar hos min vän, så jag kunde inte ta några egna kort. Därför har jag varit elak och snott bilder från Ida och Elise. Jag redigerade den lite i photoshop bara.

Något av det roligaste med Helsingborg är att jag har börjat lyssna på The Ark igen. Det har inte blivit så mycket senaste tiden, vet inte riktigt varför. Men nu när jag varit i ett lyckorus tillsammans med andra Angelheads har det liksom varit självklart att lyssna och sjunga på The Ark. Timmarna vi har suttit och nördat The Ark på youtube går nog knappt att räkna. Flower King tittade vi på många gånger. Det är nästan en av de sötaste The Ark låtarna.

Det har varit en rolig vecka, i ett lyckorus, hoppas det blir något sånt här igen :)

Kommentarer
Postat av: Rosa

sv: Åh vad roligt! Kul att det inte bara blir "Hej, jag tycker din musik är bäst, tack för autografen, hejdå.". Måste vara grymt intressant att diskutera med honom liksom :) Du får gärna adda min msn om du vill, [email protected], så kan du få berätta lite mer :)

2009-08-12 @ 23:34:15
URL: http://olasalosuperstar.blogg.se/

Skänk en kommentar till inlägget här:

Ditt namn?:
Kom ihåg mig?

Mailadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Den faktiska kommentaren:

Trackback
RSS 2.0