En dag på studsmattan



Bianca kom hit idag. Det var trevligt med lite sällskap. Vi hittade till slut hittade vi till studsmattan. Ibland är det väldigt skönt att bara ligga där och stirra upp mot molnen. Det måste ha blåst ganska mycket, för när vi först kom dit var det nästan igenmulet. Efter ett tag var det nästan klarblå himmel, och när Bianca åkte hem var det stora grå moln på himmlen igen. Kallt var det också. Eller ganska.

Våra plommon har börjat mogna också, så vi åt några stycken. Det är första året, annars har det bara kommit typ tre stycken.

Nu när jag skriver lyssnar jag på ett gammalt vinter prat med Jonas Gardell. Samma som sommar, fast på vintern. Och helt plötsligt hör jag Ola Salo sjunga "One day I will become, the father of a son". Vad glad jag blev då. Fast när jag tänker efter, Jonas berättade i början att han bara skulle spela sina skäms låtar.

Kommentarer

Skänk en kommentar till inlägget här:

Ditt namn?:
Kom ihåg mig?

Mailadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Den faktiska kommentaren:

Trackback
RSS 2.0