Choklad & konfektyr framför tyska

Idag var jag hos syon och bytte ut Tyska steg 3 mot Choklad och konfektyr. Jag vet att det är dåligt av mig, men jag skulle inte orka läsa tyska. Det är tillräckligt som det är. Det är nog det enda bra som hänt idag.

Nu sitter jag här och är på verkligen jättedåligt humör. Arg/sur/trött. Vet inte riktigt varför. Bussen får ta skulden för alla vägarbeten som gjorde att jag kom hem senare än vanligt. Läraren i ARL får ta skulden för att jag är trög och inte fattar vad kursen går ut på. Skogsröjet får ta skulden för att jag är förkyld. Ibland är det skönt att skjuta över skulden på någon annan. Även att det är mest mig.

Jag har haft två lektioner idag. Först matte en timme. Sen två timmars hål och efter det två timmar med Projekt och Företagande. Och jag förstår ingenting av den kursen. Om någon har läst det får du gärna förklara vad som är meningen med kursen?

Allt är bara bajs idag. När jag orkar lite senare ska jag ringa till Elise och Arknörda. Det behöver jag idag och hoppas att jag inte ska gnälla för mycket.

Kommentarer
Postat av: Ida

Choklad och konfektyr låter mycke smarrigare än tyska.. :)

2009-09-01 @ 16:35:45
URL: http://justanotherfool.blogg.se/

Skänk en kommentar till inlägget här:

Ditt namn?:
Kom ihåg mig?

Mailadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Den faktiska kommentaren:

Trackback
RSS 2.0