Borta från bloggen en vecka

Ikväll åker jag iväg till Lizette, imorgon kommer Ida, på lördag ska jag till Helsingborg och Elise följer med hit efter det. På onsdag åker de hem. Så jag kommer bli ännu mer osocial här på bloggen (jag vet att det egentligen heter A social, men det låter fel tycker jag). Antagligen kommer jag inte skriva något förrän om en vecka. Kanske är bra för mig, så jag har något att skriva om för en gångs skull.

På lördag ska jag se Ola Salo, jag längtar så jag håller på att spricka! Första gången på två år, eller egentligen inte, för jag såg ju JCS. Men då var han så långt borta, nu sitter vi på första raden! Vad kul det ska bli!

Kommentarer

Skänk en kommentar till inlägget här:

Ditt namn?:
Kom ihåg mig?

Mailadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Den faktiska kommentaren:

Trackback
RSS 2.0