Starta upp den här bloggen, igen.

Okej, nu ska jag försöka starta upp den här bloggen igen. Tredje försöket här. Varför jag kommer hit igen? För att jag har fått en knäpp och bestämt mig för att lägga ner min blogg på bloggagratis idag, efter ett års bloggande där. Men välkomna hit. Jag skulle gärna ta emot hjälp med design, Elise du är duktig på sånt?

Idag har jag köpt Melody Clubs skiva, som släpptes idag. All den här nedladdningen som pågott i ett par år har gjort att jag saknar skivor. Så nu om det är ett band jag gillar så köper jag skivan. Okej det beror också lite på IPRED lagen, men inte allt. Det jag tänkte komma till är att den är bra, The Only Ones är nog den jag gillar bäst hitills  On The Run får nog sämst betyg av mig, den är inte alls så bra tycker jag. Jag vet inte vad det är med den, men den känns inte jättebra. Men resten av låtarna gillar jag! Och alla bilder! De är helt underbart fina allihopa!

Nu ska jag fortsätta låtsas plugga... Hoppas att ni hittar hit!

Kommentarer
Postat av: V

åh jag måste också köpa den skivan :D

2009-04-23 @ 13:08:25
URL: http://musicimylife.blogg.se/

Skänk en kommentar till inlägget här:

Ditt namn?:
Kom ihåg mig?

Mailadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Den faktiska kommentaren:

Trackback
RSS 2.0