Blogga och funderingar.

Det verkar som att alla har börjat blogga. Jag vet att jag är konstig, men jag gillar det inte. Visst jag kan inte bestämma vilka som får blogga och inte. Men det känns inte lika kul att blogga när ALLA verkar göra det. Fy vad jag känner mig taskig. Aja, men jag kommer nog inte kunna sluta blogga iallafall. Jag har aldeles för mycket tankar som måste ut iallafall.

Jag funderar för mycket. Funderar sönder saker tills de knappt finns kvar. Allt som är kvar är små atomer som snurrar fritt utan att kunna fästa sig vid något. Till slut blir det så fullt av de där hjälplösa atomerna att det bara blir för mycket. Jag måste lära mig att stänga av hjärnan ibland. Lära mig att inte tänka på mer än att andas och njuta av det som händer runt omkring mig. För jag tror att jag missar mycket runt mig när jag tänker så här mycket.

Varför var det tvunget att hända. Eller, just då kändes det bra och rätt. Men funderingarna nu tär på mig. Blir det något mer? Skulle jag vilja att det? Vad tänker du om det? Är det bättre att bara glömma att det någonsin hände så jag kan gå vidare?

Nej jag vet inte. Jag måste sluta fundera...

Kommentarer
Postat av: Ida

Indeed, alla bloggar uch vad jag blir stressad av sånt, då känns det som en prestation att blogga, jag begravde min blogg igår. R.I.P. Det var ingenting för mig. Men din blogg är intressant (till skillnad från vissa andra höhö), Hälsa Elise att hon har varit duktig. :)

2009-04-27 @ 20:39:56

Skänk en kommentar till inlägget här:

Ditt namn?:
Kom ihåg mig?

Mailadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Den faktiska kommentaren:

Trackback
RSS 2.0