Arknörda...

Jag saknar att sitta och verkligen nörda The Ark. Sitta och söka på internet och läsa allt om dem, intressant som ointressant. Lyssna på bara The Ark under flera veckor. Leta runt efter klipp med The Ark på youtube och titta på dem trehundraåttielva gånger var. Disskutera nödiga som onödiga saker som handlar om The Ark med andra Angelheads på internet. Titta på bilder från konserter, läsa om alla artiklar man har sparat med The Ark.

Visst lyssnar jag fortfarande på dem någon gång ibland. Och det är alltid de som är bäst enligt mig. Men det är inte samma sak längre. Det går flera månader mellan varje gång jag tittar på de där dokumentärerna jag har på datorn. Jag lägger inte längre upp en bild på The Ark på bdb nästan varje dag. Jag saknar att ha dem i mitt liv på riktigt. Jag saknar att vara på konsert med dem. Jag saknar att bara ha The Ark på hjärnan. Ha riktig Ark feber. Känna alla konstiga blickar när det enda jag kan prata om är The Ark. Det känns som att det hela tiden fattas något när de inte tar upp nästan all min tid. Jag kan inte ens argumentera för varför de är det bästa bandet och att de har förändrat hela mig. Det funkar inte när de börjat ta mindre plats i mitt liv...

Egentligen hade jag tänkt skriva ett inlägg om en väldigt konstig artikel i Aftonbladet men så kom jag att tänka på det här istället. Så artikeln får vänta ett tag.

Kommentarer
Postat av: Elise

Känner igen mig där... Men det går i perioder. Om du vill ha hjälp med att designa bloggen så säg till :*

2009-04-23 @ 15:31:06
URL: http://suspektfiskboll.blogg.se/
Postat av: Ida

Jag vill arknörda med dig i sommar!

2009-04-25 @ 22:20:05

Skänk en kommentar till inlägget här:

Ditt namn?:
Kom ihåg mig?

Mailadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Den faktiska kommentaren:

Trackback
RSS 2.0